MNTŻ#2. Piercing cd.

/
0 Comments
Siedziałam już dawno w szatni czekając na wf. Spojrzałam na zegarek - jeszcze 10 minut do lekcji. Nagle wpadła, jak bomba, Paulina i gwałtownie zaczęła ściągać z siebie kurtkę.
-I co nadal boli? -zapytała się Magda.
Paulinka zamrugała swoimi umalowanymi oczkami starając się powstrzymać łzy (w końcu nie po tyle czasu się rano malowała żeby jej to wszystko "spłynęło"). Spróbowała otworzyć usta aby coś powiedzieć i szybko je zamknęła krzywiąc się z bólu.
-Co ci jest? -odezwała się Wiktoria.
Dziewczyna tylko potrząsnęła platynową czupryną i wskazała na Magdę dając do zrozumienia, że to ona ma opowiedzieć co się stało.
-Przebiliśmy Pauli język, super nie? -rzuciła obojętnie.
-Jak to? -odezwałam się w końcu.
-Kupiliśmy igłę w aptece, taką dużą -zaszczyciła mnie spojrzeniem. -Parę dni temu po zajęciach... tu na ławce przed szkołą, przebiliśmy jej język i założyliśmy kolczyk. Trochę ją boli, no ale to normalne przy tego typu zabiegach -stwierdziła z wyższością.
-Ale chyba już za długo -wycharczała cicho Paulina. -Mam wszystko opuchnięte i nawet jeść nie mogę. Tylko jakiś przetarty banan na śniadanie...
-Oj daj spokój! Przecież igła była z apteki. Wysterylizowana. Pełna profeska... zejdzie ci ta opuchlizna i będziesz miała śliczny kolczyk. Jeszcze mi podziękujesz.

Dwa dni później nasza bohaterka wybrała się do lekarza. Przez opuchliznę nie udało się ściągnąć kolczyka i trzeba było użyć nożyc do metalu. Paulinka przez dłuższy czas musiała brać antybiotyki oraz wysłuchać kazania pana doktora pt. "dziecko jakby ci źle wkuli to byś straciła zmysł smaku na całe życie".

Co ciekawe jej mama nigdy się o tym nie dowiedziała. Córeczka stwierdziła, że nie mówi bo "boli ją gardło i jest przeziębiona" a "antybiotyki bierze na grypę".

Magda do końca afery powtarzała, że nie rozumie dlaczego pojawiła się opuchlizna. Igła była z apteki. WYSTERYLIZOWANA!

Jest to historia w 100% prawdziwa. Nawet imion bohaterów nie zmieniłam.

Pilnujcie swoich dzieci.

Amen.


Obczaj jeszcze to:

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.