7. Kolejeczka

/
0 Comments

I tak właśnie zaczął się dla mnie Pyrkon. Kiedy już dopchaliśmy się do kasy Pani w okienku pyta się o zgodę rodziców na uczestnictwo młodego w imprezie. Popatrzyłam na nią jak na kosmitkę. Już miałam w głowie wizję jechania do domu po zgodę od rodziców a następnie ponowne czekanie w kolejce. Na szczęście ja mogłam wypełnić tą głupią zgodę i WESZLIŚMY! Byłam trochę negatywnie nastawiona do tego eventu po sytuacji w kasach ale w środku było już… SUPER. Dużo ludzi, dużo komiksów i innego nerdowskiego ekwipunku. Kupiłam sobie komiksy o Białym Orle, zawieszkę (niebieski ptaszek ;) ) i kubek od Kobiety Ślimak. :D  Mój niekłamany podziw wzbudziły kostiumy niektórych uczestników, a najbardziej tych przebranych za postaci z Batmana. Udało im się odwzorować najmniejszy szczegół ubioru, do teraz zastanawiam się jak to zrobili. Na fb „batcave’a” (każdy fan Gacka wie co to za strona, nie będę tłumaczyć) są zdjęcia tych postaci. Proszę bardzo oto link: Zdjęcia z soboty (heh jak się nie ma aparatu to trza robić reklamę innym, ale stronka fajna więc polecam z czystym sumieniem).
Mam wrażenie graniczące z pewnością, że w przyszłym roku też się tam wybiorę. Może tym razem będzie możliwa przedsprzedaż biletów przez Internet…. (takie moje marzenie).
Buziaki: BB.


Obczaj jeszcze to:

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.