9. Time.

/
0 Comments

Nie mam co narzekać, wszyscy dookoła mnie wchodzą w dwudziestkę a ja im mówię "hłe, hłe, hłe, still teenager". Po prostu jako dzieciaczek byłam genialna, przeszłam wymagane testy psychologiczne i poszłam do szkoły rok wcześniej. Fajniutkie były te teściki –rysowanie kreseczek prawą i lewą łapką, układanie jakiś puzzli… Pani Psycholog się mną zachwycała jak dokończyłam bajeczkę. Początek był taki: „idę przez las i znajduję na ścieżce ptaszka ze złamanym skrzydłem.” Opowiedziałam jak zajęłam się ptaszkiem, karmiłam go (bla bla bla) na końcu wyzdrowiał, wypuściłam go do lasu i mi zawsze śpiewał jak chodziłam z mamą na spacer. Byłam mądrym i wrażliwym dzieckiem… Co system edukacji ze mną zrobił? ;_;

Ale żeby nie było tak różowo oto fragment książki Zusaka "Posłaniec" który ostatnio wpędził mnie w depresję:
"Zanim w ogóle wspomnę o sobie, powinienem powiedzieć wam kilka innych rzeczy.
1. W wieku dziewiętnastu lat Bob Dylan był znanym muzykiem, występującym w Greenwich Village w Nowym Jorku.
2. Salvador Dali stworzył kilkanaście niezwykłych, buntowniczych dzieł sztuki, zanim skończył dziewiętnaście lat.
3. Joanna d'Arc w tym wieku była najbardziej poszukiwaną kobietą na świecie, gdyż wywołała rewolucję."


Obczaj jeszcze to:

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.